Harvialla suuret tulevaisuuden tavoitteet

Saunayhtiönä tunnettu Harvia kertoo uudistavan organisaatiorakennettaan ja samalla myös johtoryhmä kokee muutoksia.

Harvian uusi organisaatio joka otetaan käyttöön ensi vuoden alusta lähtien perustuu neljästä mnaantieteellisestä myyntialueesta. Alueita ovat: Pohjois-Amerikka, Pohjois-Eurooppa, Manner-Eurooppa ja Aasian, Tyynenmeren, Lähi-idän ja Afrikan alue.

Organisaatioon kuuluu myös viisi konsernitoimintoa: Markkinointi ja sen brändi, tuotteet ja niiden ratkaisut, innovaatiot ja teknologia sekä tuotanto ja tukitoiminnot.

Johtoryhmään nimetään EOS-brändistä ja EOS-tuotteista vastuuta kantava johtaja.

EOS-vastaavan tehtäviin kuuluu varmistaa että Harvia-konsernin alla olevat premium-ratkaisut eivät muutu hirveästi aikaisempaan.

Harvia asetti tavoitteekseen laajentaa kokonaisliiketoimintaa kaikilla maantieteellisillä alueilla ja kasvaa tuottoisasti asetettujen strategioiden ja tavoitteiden tahtia.

Matias Järneleft joka on Harvian toimitusjohtaja halusi myös painoittaa julkaisussaan, että muutosten on pyritty vahvistamaan yhtiön asiakas-ja markkinakeskeisyyttä ja edistää organisaation kasvua entistä enemmän.

Sponsoroitu
FI_Free_stocks